USN maisto papildai sportui

Viskas iš Proteinas (baltymai)



USN BlueLab Whey 908g - 2000g..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

USN Diet Fuel Ultralean - 1000 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

USN Epik Isobolic - 1600 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Nauja
Nutrend skystas kolagenas 500 ml..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

USN Plant Protein Vegan - 900 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

-12%
Muscletech Phase 8 - 50 porcijų (2000 g.)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Optimum Lean Whey - 30 porcijų (810 g.)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Biotech Pure Whey 2270 g. (81 porcija)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Nutrend 100% Whey Protein 2250 g. (75 porcijos)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Nutrend Protein Pancake 750 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Optimum 100% Whey Gold Standard 4540 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Gaspari Nutrition Myo Fusion Advanced 1814 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

 PhD Diet Whey milteliai 1kg..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

-12%
BSN Syntha-6 Original - 2290 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Optimum Gold Standart 100% Isolate - 930 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

TOP prekė
PVL Mutant Whey - 63 porcijos (2270 g.)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Muscletech Nitro-Tech® Whey Gold - 2500 g..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

TOP prekė
Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard (2250 g)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Biotech ISO Whey Zero - 2270 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

TOP prekė
Dymatize ISO 100 - 68 porcijos (2200 g.)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

ON Gold Standart 100% Plant Protein - 700 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Scitec 100% Whey Isolate - 28 porcijos (700 g.)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Biotech Collagen 300 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

-8%
Dymatize Elite 100% Whey Protein - 68 porcijos (2,28 kg)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Dymatize ISO 100 - 30 porcijų (900 g.)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

PVL Mutant Whey - 24 porcijos (908 g.)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

TOP prekė
Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard 908 g..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

-15%
Scitec 100% Whey Professional 920g-2350g..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Scitec 100% Whey Isolate - 80 porcijų (2 kg)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Biotech Beef Protein - 1816 g. (60 porcijų)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Biotech Micellar Casein - 908 g. (30 porcijų)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Biotech Ultra Loss Shake 500 g..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Olimp Whey Protein Complex - 65 porcijos (2270 g.)..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Biotech ISO Whey Zero - 500 g...

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

OLIMP WHEY PROTEIN COMPLEX 100% 700 G..

Pristatymo terminas: 1-3 d.d.

Rodoma 1 iki 36 iš 76 (3 Pages)

Proteinas (baltymai) yra svarbi medžiaga kiekvieno sportuojančio žmogaus organizmui. Nuo pat neatmenamų laikų baltyminės kilmės maistas, kaip jautiena, vištiena ar kiaušiniai buvo laikomi olimpiadose dalyvavusių atletų sėkmės garantu, atnešdavę jiems įtikinamas pergales. Ir iki pat šių dienų, bet kuris daug pasiekęs sportininkas suvartoja tokio maisto įprastai daugiau už kitus. Viskas paprasta, nes baltymai – raumenų pagrindinė statybinė medžiaga ir regeneracinis šaltinis. Jeigu Jūs esate taip pat sportuojantis, turite pasistengti gauti optimalią baltymų normą paroje. Bene opiausia šių dienų problema – reguliari mityba. Įtemptas darbas, karjeros troškimas bei kiti gyvenimo vingiai, dažniausiai priveda prie klystkelių kasdienėje mityboje. Ačiū mokslui, kurio dėka laikui bėgant, rinkoje ėmė pasirodyti pirmieji proteino (baltyminiai) maisto papildai su tikslu papildyti sportuojančiųjų organizmą šia svarbia medžiaga, kurios pakankamo kiekio nevisada sugebama surinkti su maistu. Proteinus turėtų rinktis visi sportininkai, kad ir koks tikslas bebūtų - raumeninės masės ir jėgos auginimas, ištvermės palaikymas, siekiantiems atsistatymo po treniruočių. Jūs galite priedu pasirinkti vartoti amino rūgštis, kreatiną ar testosterono skatintoją raumenims, tačiau trūkstant baltymų jūsų racione, skirti pirmenybės šiems produktams nederėtų. Gerai suprantančio žmogaus pirmenybinis pasirinkimas visada bus proteinas (baltymai).


Kokius proteinus (baltymus) rinktis?


Kritiškai svarbiausias langas baltymų poreikiui - po treniruotės. Čia idealiausiai tinka greitai įsisavinami proteino produktai, pagaminti iš išrūgų (angl. WHEY). Anti-kataboliniam veikimui rekomenduojame kazeino arba įvairiapusiško įsisavinimo proteinus, kurie būna sudaryti iš kelių baltymų rūšių šaltinių. Taip pat, ilgesnio įsisavinimo proteinai ypač efektyvūs vartojant prieš miegą, kadangi užtikrina palaipsninį raumenų aprūpinimą baltymais ir amino rūgštimis net 8 valandnų laikotarpyje! Kazeino baltymas šioje lėto savinamų baltymų kategorijoje yra karalius!


Kurie baltymai efektyviausi?


Išskirti konkretaus baltymo šaltinio nederėtų, išskyrus atvejus, kai esate alergiški laktozei arba norite greitesnio ar lėtesnio įsisavinimo. Greitai savinami proteinų kokteiliai, kaip hidrolizatai ar izoliatai yra brangiausi, tačiau didelio pranašumo lyginant su įprastų išrūgų koncentratu nesuteikia. Hidrolizatų ir izoliatų pranašumas - greitesnis baltymo suskaidymas į amino rūgštis ir laktozės nebuvimas, ko pasekoje tokios paskirties produktus organizmas daug lengviau gali suvirškinti, nesukeliant jokių nepatogumų žarnynui. Tai pat, jeigu turite laktozės netoleravimo problemą puikiai tinka ir jautienos baltymai, tiesa, pastarieji turi netik šį privalumą. Jie nors ir nepasižymi palankia kaina, tačiau yra nemažai nuomonių, jog šio tipo baltymas veikia daug stipriau anaboliškai, lyginant su bet kuriuo išrūgų baltymu.


Žiūrėti visus Blogas

10 populiariausių treniruoklių apžvalga - kuris efektyviausias kardio treniruotėms?

22/06/2022 68 0
10 populiariausių treniruoklių apžvalga - kuris efektyviausias kardio treniruotėms?

Realybė tokia, kad galite praleisti daug mažiau laiko ir sudeginti dar daugiau kalorijų, jeigu protingai nuspręsite, kokią įrangą naudosite kardio treniruotėms. Taigi, užuot šokus į savo įprastai pasi..

Angliavandenių vartojimas: 9 paprastos taisyklės metant svorį

15/06/2022 76 0
Angliavandenių vartojimas: 9 paprastos taisyklės metant svorį

Kad ir kokiu dideliu priešu laikote angliavandenius, tikėdamiesi sulieknėti, jie vistiek yra svarbūs, bent jau tam tikras kiekis. Nieko nelaukdami sužinokite šias taisykles ir Jūs tikrai turėsite neti..

Kreatinas – veiksmingiausias maisto papildas sportininkams?

29/06/2018 5975 2
Kreatinas – veiksmingiausias maisto papildas sportininkams?

Kreatinas – ne vienam girdėtas žodis sportuojančių tarpe. Jo vardas linksniuojamas vis dažniau, dėl savo unikalių savybių sunkumų kilnotojams, tad nieko nuostabaus - kreatinas tapo vienu iš populiaria..

L-Karnitinas: laikas sužinoti viską

12/04/2018 15019 0
L-Karnitinas: laikas sužinoti viską

L-Karnitinas padeda transportuoti riebalus, ypač ilgosios-grandinės riebalines rūgštis į mitochondrijų ląsteles, kur vėliau riebalai yra oksiduojami – panaudojami kaip kuras – adenosino trifosfatų gam..

Tribulus Terrestris: ar jis tikrai veiksmingas?

06/08/2017 17035 6
Tribulus Terrestris: ar jis tikrai veiksmingas?

Tribulus Terrestris (gulsčioji ragužė) – tai augalas, dar vadinamas žemės žvaigžde, kerintis tropinėse bei subtropinėse šalyse. Dar nuo pat senovės, vyrai vertino šį stebuklą dėl savybių, galinčių sus..

Kre-Alkalyn - pažangiausia kreatino forma?

06/08/2017 8502 4
Kre-Alkalyn - pažangiausia kreatino forma?

Kre-Alkalyn® - tai naujausia buferinė kreatino forma, pasižyminti daug stabilesniu poveikiu, lyginant su įprastais kreatino monohidrato produktais. Ši patentuota unikali formulė pasižymi stabilumu skr..

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

06/08/2017 34423 4
Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Norite vėl susigrąžinti ryškius preso raumenis, ar pagaliau įgyvendinti šį tikslą pirmą kartą? Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba...

BCAA papildai - didžiulė nauda bet kuriam sportininkui

06/08/2017 8838 2
BCAA papildai - didžiulė nauda bet kuriam sportininkui

Liekninanti dieta išryškins Jūsų raumenis, tačiau tai gali sumažinti ir bicepso apimtį. Išsišakojusios grandies amino rūgšties papildai (BCAA‘s) gali apsaugoti Jūsų raumenis nuo dietos sukeliamo katab..

„Tabata“ treniruotės tvirtesnėms ir daug didesnėms rankoms? Taip!

23/10/2017 6293 1
„Tabata“ treniruotės tvirtesnėms ir daug didesnėms rankoms? Taip!

„Tabata“ treniruotės nėra kažkokia naujiena daugumai, tačiau, kad ir kaip ten bebūtų, jos išlieka begalo populiarios, nes tai yra paprastas, intensyvus ir greitas būdas pagerinti savo kūno formą, krau..

Tobulas mitybos planas auginantiems liesą raumeninę masę

10/12/2017 23518 0
Tobulas mitybos planas auginantiems liesą raumeninę masę

Masės auginimo periodas: tai mintis gąsdinanti kone visus sportuojančiuosius. Dauguma mano, kad teks suvartoti didžiulius kiekius ne tik baltymų, bet ir drąstiškai padidinti bendrą suvartotą kalorijų ..

Testosteronas ir jo skatinimas: efektyviausios medžiagos, apie kurias privalote sužinoti plačiau

10/12/2017 15618 0
Testosteronas ir jo skatinimas: efektyviausios medžiagos, apie kurias privalote sužinoti plačiau

Sužinokite viską apie efektyviausias testosterono skatinimo medžiagas ir tai, kokį vaidmenį organizme atlieka šis vyriškasis hormonas. Išmokite pasirinkti skatintojus teisingai!..