Blogas

L-Teaninas (angl. L-Theanine): geriausias natūralus papildas susikaupimui ir nerimui be pašalinių poveikių?

Autorius: Artūras Data: 22/10/2022 Peržiūros: 170 Komentarai 0
L-Teaninas (angl. L-Theanine): geriausias natūralus papildas susikaupimui ir nerimui be pašalinių poveikių?

Teaninas yra aminorūgštis, kurią galima aptikti arbatoje ir kai kuriuose grybuose. Egzistuoja dvi šios amino rūgšties formos: L-teaninas ir D-teaninas. L-teaninas yra labiausiai paplitusi forma. Žmonės dažniausiai naudoja L-teanino papildus psichinei funkcijai stabilizuoti. Jis taip pat gali būti naudojamas esant nerimui, stresui, psichikos sutrikimams ir kitiems simptomams, tačiau dar nėra išsamių mokslinių įrodymų, patvirtinančių šiuos poveikius.

Skaityti daugiau

Kas yra kolagenas ir kuo gali būti naudingi kolageno papildai?

Autorius: Jilian Data: 22/10/2022 Peržiūros: 902 Komentarai 0
Kas yra kolagenas ir kuo gali būti naudingi kolageno papildai?

Kolagenas yra priskiramas baltymų rūšiai. Yra žinomi 28 kolageno tipai, iš kurių I tipo kolagenas sudaro 90% žmogaus organizme esančio kolageno. Kolagenas daugiausia sudarytas iš aminorūgščių glicino, prolino ir hidroksiprolino.

Skaityti daugiau

Sportas namuose - daug privalumų turintis būdas palaikyti puikią fizinę formą

Autorius: Sandra Data: 04/10/2022 Peržiūros: 132 Komentarai 0
Sportas namuose - daug privalumų turintis būdas palaikyti puikią fizinę formą

Norint palaikyti gerą fizinę formą, nebūtina niekur eiti iš namų - tam, kad padaryti gerą treniruotę tikrai nėra būtinas abonementas sporto klube. Labai daug galima pasiekti tiesiog savo namuose - nesvarbu, ar kalbėtume apie ištvermę, raumenų jėgą ar sudegintas kalorijas - šiais laikais visus šiuos dalykus ir dar daugiau galima pasiekti sportuojant kambaryje. Peržvelgus visą privalumų sportuojant namuose sąrašą, jis atrodo tikrai įspūdingas, tad pradėkime. 

Skaityti daugiau

CrossFit treniruotė: 5 dienų savaitės rutina, padėsianti sustiprėti kaip reikiant

Autorius: Artūras Data: 04/10/2022 Peržiūros: 1946 Komentarai 0
CrossFit treniruotė: 5 dienų savaitės rutina, padėsianti sustiprėti kaip reikiant

CrossFit treniruočių programų populiarumas auga neįtikėtinai sparčiai. Dar prieš kelioliką metų, dauguma atlektų rinkdavosi dažniausiai įprastas fitneso treniruočių programas, nereikalaujančias didelio intensyvumo. Tačiau CrossFit treniruotės yra kitokios. Nieko panašaus į nuobodžia svarmenų ir kardio treniruotę. Norint išgyventi alinančią Crossfit treniruotę, reikia didelės sprogstamosiso jėgos ir tuo pačiu metu ištvermės.

Skaityti daugiau

Amino rūgštys: perdėtas šių papildų populiarumas ar visgi veiksmingas pasirinkimas raumenims?

Autorius: Artūras Data: 30/09/2022 Peržiūros: 248 Komentarai 0
Amino rūgštys: perdėtas šių papildų populiarumas ar visgi veiksmingas pasirinkimas raumenims?

Tikriausiai kažkada pastebėjote aminorūgščių žargoną („Amino“, „amino rūgštys“ arba „Amino acids“), atspausdintų tiek ant jūsų, tiek kitų asmenų maisto papildų pakuočių. Visi yra apie jas girdėję, tačiau tik nedaugelis žmonių iš tikrųjų žino, kokią svarbą turi aminorūgštys padedant jums pasiekti savo kūno rengybos tikslus.

Skaityti daugiau

10 populiariausių treniruoklių apžvalga - kuris efektyviausias kardio treniruotėms?

Autorius: Artūras Data: 22/06/2022 Peržiūros: 712 Komentarai 0
10 populiariausių treniruoklių apžvalga - kuris efektyviausias kardio treniruotėms?

Realybė tokia, kad galite praleisti daug mažiau laiko ir sudeginti dar daugiau kalorijų, jeigu protingai nuspręsite, kokią įrangą naudosite kardio treniruotėms. Taigi, užuot šokus į savo įprastai pasirenkamą „elipsinę mašiną“, parengėme Jums keletą geresnių sprendimų.

Skaityti daugiau

Angliavandenių vartojimas: 9 paprastos taisyklės metant svorį

Autorius: Artūras Data: 15/06/2022 Peržiūros: 360 Komentarai 0
Angliavandenių vartojimas: 9 paprastos taisyklės metant svorį

Kad ir kokiu dideliu priešu laikote angliavandenius, tikėdamiesi sulieknėti, jie vistiek yra svarbūs, bent jau tam tikras kiekis. Nieko nelaukdami sužinokite šias taisykles ir Jūs tikrai turėsite netik pageidaujamą kūno sudėjimą pritaikius jas, tačiau ir daugiau energijos bei ilgalaikį rezultatą nustojus riboti angliavandenius.

Skaityti daugiau

Kreatinas – veiksmingiausias maisto papildas sportininkams?

Autorius: Artūras Data: 29/06/2018 Peržiūros: 6472 Komentarai 2
Kreatinas – veiksmingiausias maisto papildas sportininkams?

Kreatinas – ne vienam girdėtas žodis sportuojančių tarpe. Jo vardas linksniuojamas vis dažniau, dėl savo unikalių savybių sunkumų kilnotojams, tad nieko nuostabaus - kreatinas tapo vienu iš populiariausiai vartojamų maisto papildų.

Skaityti daugiau

L-Karnitinas: laikas sužinoti viską

Autorius: Artūras Data: 12/04/2018 Peržiūros: 17382 Komentarai 0
L-Karnitinas: laikas sužinoti viską

L-Karnitinas padeda transportuoti riebalus, ypač ilgosios-grandinės riebalines rūgštis į mitochondrijų ląsteles, kur vėliau riebalai yra oksiduojami – panaudojami kaip kuras – adenosino trifosfatų gamybai, ar ATP.

Skaityti daugiau

Tribulus Terrestris: ar jis tikrai veiksmingas?

Autorius: Artūras Data: 06/08/2017 Peržiūros: 19296 Komentarai 6
Tribulus Terrestris: ar jis tikrai veiksmingas?

Tribulus Terrestris (gulsčioji ragužė) – tai augalas, dar vadinamas žemės žvaigžde, kerintis tropinėse bei subtropinėse šalyse. Dar nuo pat senovės, vyrai vertino šį stebuklą dėl savybių, galinčių sustiprinti seksualinį potraukį bei padidinti testosterono kiekį.

Skaityti daugiau

Kre-Alkalyn - pažangiausia kreatino forma?

Autorius: Artūras Data: 06/08/2017 Peržiūros: 9291 Komentarai 4
Kre-Alkalyn - pažangiausia kreatino forma?

Kre-Alkalyn® - tai naujausia buferinė kreatino forma, pasižyminti daug stabilesniu poveikiu, lyginant su įprastais kreatino monohidrato produktais. Ši patentuota unikali formulė pasižymi stabilumu skrandžio rūgštyse, kas nulemia pilną kreatino įsisavinimą. Šių veiksnių pasekoje, jaučiamas daug efektyvesnis poveikis liesai raumenų masei, jėgai ir anaerbonei ištvermei.

Skaityti daugiau

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Autorius: Artūras Data: 06/08/2017 Peržiūros: 36904 Komentarai 4
Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Norite vėl susigrąžinti ryškius preso raumenis, ar pagaliau įgyvendinti šį tikslą pirmą kartą? Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Skaityti daugiau

BCAA papildai - didžiulė nauda bet kuriam sportininkui

Autorius: Artūras Data: 06/08/2017 Peržiūros: 9335 Komentarai 2
BCAA papildai - didžiulė nauda bet kuriam sportininkui

Liekninanti dieta išryškins Jūsų raumenis, tačiau tai gali sumažinti ir bicepso apimtį. Išsišakojusios grandies amino rūgšties papildai (BCAA‘s) gali apsaugoti Jūsų raumenis nuo dietos sukeliamo katabolinio efekto.

Skaityti daugiau

Vitaminas D: kaip ši medžiaga gali būti naudinga sportuojantiems

Autorius: Artūras Data: 23/10/2017 Peržiūros: 4758 Komentarai 0
Vitaminas D: kaip ši medžiaga gali būti naudinga sportuojantiems

Skaityti daugiau

„Tabata“ treniruotės tvirtesnėms ir daug didesnėms rankoms? Taip!

Autorius: Artūras Data: 23/10/2017 Peržiūros: 6659 Komentarai 1
„Tabata“ treniruotės tvirtesnėms ir daug didesnėms rankoms? Taip!

„Tabata“ treniruotės nėra kažkokia naujiena daugumai, tačiau, kad ir kaip ten bebūtų, jos išlieka begalo populiarios, nes tai yra paprastas, intensyvus ir greitas būdas pagerinti savo kūno formą, kraujospūdį bei medžiagų apykaitą vos per 4 minutes! „Tabat

Skaityti daugiau

Tobulas mitybos planas auginantiems liesą raumeninę masę

Autorius: Artūras Data: 10/12/2017 Peržiūros: 26025 Komentarai 0
Tobulas mitybos planas auginantiems liesą raumeninę masę

Masės auginimo periodas: tai mintis gąsdinanti kone visus sportuojančiuosius. Dauguma mano, kad teks suvartoti didžiulius kiekius ne tik baltymų, bet ir drąstiškai padidinti bendrą suvartotą kalorijų normą, tad ši idėja neatrodo iš pirmo žvilgnio patraukli.

Skaityti daugiau

Rodoma 1 iki 16 iš 26 (2 Pages)